x تبلیغات
zibaee

[جراحی پلاستیک سینه

 

جراحی پلاستیک سینه

جراحی پلاستیک سینه در حقیقت به کل عمل های  زیبایی سینه  اطلاق می شود پزشکان با انجام  جراحی پلاستیک سینه می توانند شکل ،حالت ، واندازه سینه ها را بهبود ببخشند و همچنین افرادی که به هر دلیلی مانند سرطان سینه  مجبور به  برداشتن سینه خود شده اند پس از برداشتن سینه با انجام جراحی پلاستیک سینه Tسینه های خود را ترمیم کنند و شکل وحالتی دوباره به آن بدهند.

 

جراحی پلاستیک سینه

 

شما با انجام جراحی پلاستیک سینه می توانید درظاهرسینه خود تغییراتی ایجاد کنید و این تغییرات را شما بعد از جراحی احساس می کنید .

درجراحی پلاستیک سینه با انجام روشهای مختلف جراحی زیبایی سینه پوست های اضافی دراین ناحیه به راحتی برداشته می شود ونوک سینه و حالت سینه شما را در جای مناسب خود قرار می گیرد . و شما سینه ای زیباتر و خوش فرم تری بعد از جراحی خواهید داشت.

 

چرا جراحی پلاستیک سینه انجام دهیم

یکی از دلایلی که خانم ها تمایل دارند جراحی سینه انجام دهند خوش فرم شدن وزیباتر شدن سینه ها است که این مشکل بیشتر در دوران بارداری و شیردهی برای فرد اتفاق می افتد.

زیرا در دوران بارداری در خانم ها برخی تغییرات ناخواسته ایجاد می شود که یکی از مهترین مشکلات افتادگی سینه ها است .

همچنین افراد بعد ازداشتن یک  کاهش وزن شدید در سینه های خود دچار شکل بد فرم می شوند.درهنگام کاهش وزن برخی از افراد دچار کاهش حجم سینه نیز می شوند  که فرد مجبور به انجام یکی از انواع جراحی پلاستیک سینه را انجام دهید.

منبع:http://iran-beauty.ir

جراحی پلک

 

جراحی پلک

جراحی پلک ازجراحی های زیبایی چشم است از این  روش بیشتر به منظور اصلاح پلک و ایجاد  ظاهری جوان تر وشاداب تر در چهره افراد انجام می شود. عمل پلک از جراحی هایی زیبایی است که امروزه در بین افرادرایج شده است.

 

 

جراحی پلک

 

 

 

چرا جراحی پلک انجام دهیم

برخی افراد با افزایش سن دچار پف زیر چشم‌ها می شوند ودر بیشترافراد  پوست اطراف چشم  سست می شود شما با انجام عمل پلک می توانید چین‌وچروک‌های زیر چشم وهرچیزی که باعث شده به هر دلیلی افتادگی پلک‌های شما بیشتر شده است با جراحی برطرف شود.

گاهی اوقات افتادگی پلک بالایی در برخی افراد به حدی زیاد می شود که دید فردتا حد زیادی محدود می شود. وفرد می تواند با عمل پلک به دید قبلی خود باز گردد .

 

علائم پیری پلک بالایی  چیست

-پوست اضافی روی پلک از نشانه های پیری پوست است .

– یکی دیگرازعلائم آن افتادگی پلک در افراد است.

– پوست پلک این افراد ذارای چین خوردگی است .

شما با انجام جراحی پلک می توانید بسیاری از نشانه های پیری در پلک بالایی را که در بالا ذکر شده است را از بین ببرد.

 

انواع جراحی زیبایی پلک چیست

جراحی پف بالای چشم از جراحی هایمی باشد که باعمل پلک به راحتی می توانید آن را برطرف کنید این جراحی در برخی افراد ممکن است برای دو پلک بالاو پایین ها چشم ها انجام می شود. این جراحی انواع مختلفی دارد که شامل

-بلفاروپلاستی پلک تحتانی

-بلفاروپلاستی پلک فوقانی

-بلفاروپلاستی توام فوقانی و تحتانی

منبع : http://iran-beauty.ir/

 

جراحی سینه

 

جراحی سینه

جراحی سینه از جراحی زیبایی است که امروزه در بین افراد به خصوص خانم ها بسیار رایج شده است. همان گونه که می دانید  سینه اهمیت ویژه‌ای برای  خانم ها دارد. معمولا افرادی که سینه های بزرگی دارند چاق نیستند و علت بزرگی سینه ها بیشتر به دلیل حساس بودن بافت سینه به هورمون‌های جنسی است.

جراحی سینه

 

چرا جراحی سینه انجام دهیم

سینه علاوه بر اینکه باعث تناسب اندام در افرد می شود  می شود سمبل زنانگی یک خانم نیز هست. به همین دلیل زنان  برای زیبایی و تناسب آن با دیگر اعضای بدن خود جراحی زیبایی سینه انجام می دهند.

 

از ازدلایلی که افراد تمایل دارند عمل سینه انجام می دهند بزرگی سینه فرد نسبت به دیگر قسمت های بدن است.یکی از مؤثرین وبهترین روش های درمان برای  سینه بزرگ  عمل سینه است.

 

 

 

انواع روشهای عمل سینه

عمل  زیبایی سینه را می توان به چند  روش تقسیم بندی نمود که هریک از این روشها برحسب نیاز برای فرد انجام می شود.

-کوچک کردن سینه  که به اصلاح دیگر همان ماموپلاستی است.

-بالا کشیدن سینه  که همان ماستوپکسی است.

منبع:http://iran-beauty.ir

جراحی بینی

جراحی بینی

جراحی بینی از رایج ترین و مهمترین جراحی ها در حوزه زیبایی محسوب می شود. از جراحی زیبایی بینی بیشتر برای زیباسازی ظاهر بینی استفاده می شود.

شما می توانید با جراحی عملکرد بینی خود را بهبود ببخشید و ساختار نواقص بینی را با این جراحی برطرف کنید. همان گونه که می دانید جراحی زیبایی بینی در سرتاسر دنیا طرفداران بسیاری دارد.

جراحی بینی

 

اما دربرخی نقاط دنیا به دلایل قومی و ژنتیکی ویا فرهنگی واجتماعی عمل زیبایی بینی بیشترانجام می شود. عمل بینی درافراد مختلف ، می تواند منجر به کوچک یا بزرگ شدن اندازه بینی ، تغییر شکل بینی ، پهن تر یا باریک تر شدن نوک بینی و یا تغییرارتفاع یا طول بینی افراد شود.

 

انواع عمل زیبایی بینی

 

عمل زیبایی بینی  به چند روش انجام می شود.عمل زیبایی بینی توسط جراح زیبایی بینی به دو روش باز و بسته انجام می شود. به طور کلی برای انجام جراحی پلاستیک بینی جراح از دو روش باز وبسته استفاده می کند که انتخاب هر یک از این روشها به سلیقه و تجربه جراح بستگی دارد، گرچه در بیشتر مواقع جراحان ترجیح می دهند از روش باز برای عمل بینی استفاده کنند.

 

 

تفاوت عمل بینی باز و عمل زیبایی بینی بسته

عمل بینی  به این دو روش تفاوت زیادی با هم ندارد و تنها تفاوت روش باز با روش بسته در این است که در روش باز پزشک به غیر از خط برشی که در روش بسته بکار می برد ، در روش باز پزشک برش کوچکی روی پوست فرد ایجاد می کند.

منبع : http://iran-beauty.ir

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد